Ο Μουζάλας για το περιστατικό του αστυνομικού με τον μετανάστη


«Εγώ ήμουν μπροστά. Δεν αποκλείω το να μου ξέφυγε κάτι, αλλά με βάση αυτά που είδα, σας διαψεύδω», απάντησε ο Γιάννης Μουζάλας σε ερώτηση δημοσιογράφου για το
περιστατικό με τον αστυνομικό που χτύπησε μετανάστη μπροστά στην κάμερας στο Ελληνικό.




Ο κ. Μουζάλας, απαντώντας στην ερώτηση του δημοσιογράφου, ανέφερε: «Επίσης, μου κάνει εντύπωση ότι δεν είδατε ότι κάποιοι πήγαν να γρονθοκοπήσουν εμένα, και κάποιοι άλλοι τους αστυνομικούς».

«Εάν θέλετε να πλασάρετε μισή άποψη είναι δικαίωμά σας, ήταν όλοι οι δημοσιογράφοι και είδαν», πρόσθεσε ο υπουργός.

ΠΗΓΗ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Ουκρανικός στρατός αντιμετωπίζει μεγάλες απώλειες λόγω διακοπής λειτουργίας του Starlink

Απ΄ότι πήρε το αυτί μου, πολύ σύντομα θα τεθεί το θέμα της μαντήλας στην Ελλάδα!

Οι 8 Τούρκοι που ζητά ο Ερντογάν και τα δύο μέτρα και σταθμά της Τουρκίας!

Διανομή φυλλαδίων στα Ελληνικά για την "αγάπη" μεταξύ αλλόθρησκων και μουσουλμάνων στην Αττική