Απειλείται η μετακίνηση της Γερμανίας στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σύμφωνα με το Der Spiegel


 Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης μπορεί τώρα να είναι πιο οικονομικοί από τους ηλεκτρικούς εναλλακτικούς

 Η τρέχουσα ενεργειακή κρίση στην Ευρώπη θα μπορούσε να βάλει φρένο στην ηλεκτρική κινητικότητα στη Γερμανία και να καταστήσει τα ηλεκτρικά οχήματα μη ελκυστικά για τους πιθανούς πελάτες, ανέφερε την Παρασκευή το Der Spiegel.
 
 Καθώς το ηλεκτρικό ρεύμα γίνεται όλο και πιο ακριβό, η φόρτιση ενός ηλεκτρικού οχήματος είναι μερικές φορές πιο ακριβή από το γέμισμα ενός οχήματος βενζίνης ή ντίζελ, γράφει η εφημερίδα.  

 Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης είναι πάνω από 30 ευρώ φθηνότερος τον μήνα κατά μέσο όρο με 15.000 χιλιόμετρα, γράφουν τα δημοσιεύματα. Μέχρι το τέλος του επόμενου έτους, ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα πρέπει «να βρίσκεται σαφώς σε μειονεκτική θέση», αναφέρει ο Ferdinand Dudenhoeffer από το Κέντρο Έρευνας Αυτοκινήτου στο Der Spiegel.
 
 Μειώθηκαν κατά 25% και τα κρατικά μπόνους για την αγορά ηλεκτρικών οχημάτων. Με σχεδόν έναν χρόνο αναμονής για να φτάσει ένα παραγγελθέν ηλεκτρικό αυτοκίνητο, ο αγοραστής θα λάβει ένα μικρότερο μπόνους από αυτό που περίμενε, γράφει το πρακτορείο, προσθέτοντας ότι δεν υπάρχει πλέον καμία κρατική επιδότηση για τα υβριδικά αυτοκίνητα.
 
 Στο τρέχον κλίμα, οι καταναλωτές μπορεί να έχουν μικρή επιθυμία να αγοράσουν ένα νέο αυτοκίνητο. Η κατάσταση περιγράφηκε ως «τοξικό μείγμα ενεργειακής κρίσης και πληθωρισμού» από τη Sabine Jaskula από τη ZF, τον δεύτερο μεγαλύτερο προμηθευτή συστημάτων αυτοκινήτων της Γερμανίας. Η παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα καταρρεύσει στην Ευρώπη το επόμενο έτος, προβλέπει, καθώς μόνο 11 εκατομμύρια αυτοκίνητα θα μπορούσαν να βγουν από τη γραμμή συναρμολόγησης σε όλη τη βιομηχανία αντί για τα προγραμματισμένα 18 εκατομμύρια.
 
 Ένας άλλος εκπρόσωπος της ZF περιέγραψε τα σχέδια της ΕΕ να σταματήσει την πώληση αυτοκινήτων βενζίνης και ντίζελ έως το 2035 ως «απατηλά ».
 
 Υπάρχει επίσης έλλειψη δημόσιων σταθμών φόρτισης σε όλη τη Γερμανία, σύμφωνα με το Der Spiegel. Σε ορισμένες μητροπολιτικές περιοχές, ένας μεμονωμένος σταθμός πρέπει να μοιράζεται έως και 60 οχήματα και απαιτείται μια μεγάλης κλίμακας ανακαίνιση σταθμού για να παρέχονται αρκετοί χώροι φόρτισης για όλους.
 
 Σύμφωνα με τον βετεράνο έμπορο μπαταριών αυτοκινήτων Wolf Warncke, «Υπάρχει ο κίνδυνος οι υποψήφιοι αγοραστές να γυρίσουν την πλάτη τους στην ηλεκτροκίνηση».

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ηχήστε οι σάλπιγγες... Καμπάνες βροντερές...

Επίθεση με τσεκούρια στο σταθμό των τρένων στο #dusseldorf

24ώρο γεωμαγνητικών καταιγίδων. Υπομονή σε λίγο θα περάσει

Αυτές τις κρίσιμες ώρες επέλεξε η κυβέρνηση να παίζει με το συνταξιοδοτικό των Ενόπλων Δυνάμεων

Το νομικό καθεστώς των Ιμίων - Ο επίσημος χάρτης της Τουρκίας