To φαινόμενου του ψευδούς καθρέπτη και η εσωτερική απειλή



Τo Falce Mirror Effect (Φαινόμενο Ψευδούς Καθρέπτη) στην τέχνη είναι ένα σύνολο από παράγοντες και ερωτήματα που μπορούν να προκύψουν βλέποντας ένα έργο τέχνης. Ο Μάγκριτ το 1928 αντικατέστησε σε ένα έργο τέχνης την ίριδα ενός ματιού με τον ουρανό. Οι σουρεαλιστές της εποχής σε αυτό το έργο τέχνης ήρθαν να προσθέσουν μια πλειάδα ερωτήσεων για αυτό που απεικονίζεται. 

Είναι ο ουρανός αντανάκλαση αυτού που βλέπει το μάτι; 

Είναι πράγματι το μάτι ένα άνοιγμα σε μια άλλη πραγματικότητα; 

Κοιτάμε ένα εσωτερικό όραμα ή κάτι εντελώς άλλο; 

Κάθε άνθρωπος βλέποντας το έργο τέχνης δίνει μια διαφορετική μετάφραση. Στην τέχνη αυτό είναι μια επιτυχία. 

Τι γίνεται όμως όταν το φαινόμενο του ψευδούς καθρέπτη επιβάλλεται μέσα στην κοινωνία; 

Πριν απαντήσουμε όμως σε αυτό το ερώτημα πρέπει να προηγηθεί κάτι βαθύτερο. Υπάρχει περίπτωση να έχουμε Φαινόμενο Ψευδούς Καθρέπτη κάπου εκτός της τέχνης; 

Νομίζω αυτό που ζούμε στην εποχή μας είναι η πιο τρανταχτή απόδειξη. Ένα ζήτημα που η κάθε κοινωνική ομάδα ή έστω ένα σύνολο ανθρώπων το αντιμετωπίζει με τελείως διαφορετικό τρόπο. Ανεξάρτητα από τα κίνητρα που οδηγούν στον καθένα μας να διατυπώσει ή να αποδεχτεί την Χ ή την Ψ ερμηνεία, το ζήτημα υπάρχει και είναι ένα. Για ένα θέμα πολλές ερμηνείες. 

Και ενώ στην τέχνη αυτό το γεγονός μπορεί να αποτελέσει το εφαλτήριο για την ανάδειξη ενός καλλιτέχνη, στην κοινωνική ζωή αυτό αποτελεί λόγο που μπορεί να την οδηγήσει από την διάλυση μέχρι και στην εξόντωση της. 

Το φαινόμενο του ψευδούς καθρέπτη είναι η ευκολία που η μια ή η άλλη πλευρά μεταφράζει ή παραφράζει ένα γεγονός και μετά το προωθεί στους ομοϊδεάτες ως έτοιμη τροφή. Η πλευρά που ελέγχει τα ΜΜΕ  αναγκαστικά για να λειτουργήσει το διήγημα και να χορτάσουν τα μέλη τα θέματα περιέχουν υπερβολή, απόκρυψη στοιχείων που καταρρίπτουν το διήγημα, ακόμη και ψευδή στοιχεία που επικαλύπτονται με τον μανδύα της επιστήμης. Όλα στο όνομα στο αφηγήματος.  

Το φαινόμενο του Ψευδούς Καθρέπτη δεν μπορεί να επιβληθεί από κάποιον που δεν ελέγχει τα ΜΜΕ και η αντίθετη πλευρά είναι θεωρητικά καταδικασμένη, αφού αυτός που μπαίνει στη διαδικασία ελέγχου των ΜΜΕ έχει ήδη ελέγξει τη δικαιοσύνη, την άμυνα και την ασφάλεια.  

Το φαινόμενο του ψευδούς καθρέπτη αφ΄ης στιγμής μπαίνει σε λειτουργία, ο διχασμός είναι δεδομένος και αφού επικρατήσει η διχόνοια, ακολουθεί η παράνοια. 

Το πρόβλημα αυτών που επιβάλλουν τα φαινόμενα αυτά, ως μέρος του κοινωνικού αυτοματισμού, γνωρίζουν ότι ακροβατούν σε ένα όχι και τόσο τεντωμένο σχοινί. Αυτό που δεν γνωρίζουν είναι ότι η άλλη πλευρά δεν βρίσκεται στην άλλη άκρη του σχοινιού, αλλά κάτω από αυτό και είτε έχουν στήσει το δίχτυ ασφαλείας είτε το έχουν αφαιρέσει. 

Ο κοινωνικός αυτοματισμός (υπαίτια διαίρεση της κοινωνίας προκειμένου να επιβληθούν κυβερνητικά μέτρα) εκφράζεται μέσα από το φαινόμενο του ψευδούς καθρέφτη. Αυτό που δεν μπορεί να γνωρίζει αυτός που το επιβάλει είναι πότε ένα μεγάλο μέρος της κοινωνίας θα σταματήσει να ασχολείται με τα ερωτήματα του τι βλέπει, τι καταλαβαίνει και θα στραφεί στο τι πράττει. 

Το βασικότερο λάθος, ειδικά των κυβερνήσεων της ΝΔ είναι ότι ουδέποτε κατάλαβαν ότι ο κόσμος έχει αρχίσει πάλι και πεινάει. Καίγεται μέσα σε σπίτια ερείπια από ακατάλληλα μέσα θέρμανσης. Και όταν το πλήθος αρχίζει και περιέρχεται σε τέτοια κατάσταση σταματάει να ασχολείται με τα ερωτήματα που του προκαλεί το φαινόμενο και αρχίζει να κυνηγάει αυτόν που τον οδήγησε στην πείνα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ηχήστε οι σάλπιγγες... Καμπάνες βροντερές...

Αυτές τις κρίσιμες ώρες επέλεξε η κυβέρνηση να παίζει με το συνταξιοδοτικό των Ενόπλων Δυνάμεων

Το νομικό καθεστώς των Ιμίων - Ο επίσημος χάρτης της Τουρκίας

Οι δύο θεωρίες για την προφητεία για τη διπλή Πασχαλιά. Θα είναι το 2017 ή το 2018;;;

Σοκ στο οικονομικό επιτελείο: Οι Έλληνες όχι απλά δεν πληρώνουν, αλλά συνεχώς δημιουργούν νέα χρέη αδιαφορώντας για κατασχέσεις και ποινές