Μόλις πριν από λίγο διαπίστωσα ότι μου κατασχέσαν όλη την σύνταξή μου από τον «ακατάσχετο» λογαριασμό αναπηρικής σύνταξης


Μόλις πριν από λίγο διαπίστωσα ότι μου κατασχέσαν όλη την σύνταξή μου από τον «ακατάσχετο» λογαριασμό αναπηρικής σύνταξης

Μόλις πριν από λίγο διαπίστωσα ότι μου κατασχέσαν όλη την σύνταξή μου από τον «ακατάσχετο» λογαριασμό αναπηρικής σύνταξης .


το μήνα αλλά έχω και αρνητικό πρόσημο -2.756,79 ευρώ που σημαίνει ότι για 3 ακόμη μήνες δεν θα έχω (να φάω δεν με πειράζει) να πληρώσω ούτε τα φάρμακα …. Τόσο απλά σου λέω είναι τα πράγματα !!!



Αυτό που γράφω δεν είναι κοινοποίηση κάποιου φίλου η site η blog . Είναι αυτό που βιώνω εγώ σήμερα ! Την αγάπη μου σε όλους, καλό τριήμερο σε όλους μας !!! αν θέλετε κοινοποιήστε το μήπως βοηθήσει τους επόμενους .

skopelos-news
Κατοχικά Νέα

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βόμβα από το Πανεπιστήμιο του Οχάιο: Ενσωμάτωση των εμβολίων κατά του covid19 στα παιδικά εμβόλια

Ηχήστε οι σάλπιγγες... Καμπάνες βροντερές...

Η Ρωσία υπόσχεται σιτηρά στα φτωχότερα έθνη Η Μόσχα θα προμηθεύσει επίσης δωρεάν λιπάσματα σε τέτοιες χώρες, είπε ο Ρώσος πρόεδρος

UAV και DRONE το παρόν και το άμεσα μέλλον στις συρράξεις Τουρκίας - Ελλάδας

ΕΚΤΑΚΤΟ : Σε 12 περιοχές της Ουκρανίας ηχούν αυτή τη στιγμή (15.45) οι σειρήνες